Vi får höra från våra kunder att vi håller en hög servicenivå med personlig service, som dagens IT-samhälle inte kan ge. Ett personligt möte med kunden – användaren – ger mer än en fråga på mailen. Att få möjlighet att diskutera sina behov kanske att med hjälp av MultiErgonomi testa en produkt på sin arbetsplats vid ett besök innan inköp ger mer information än vad man kan läsa på en hemsida.Våra tjänster omfattar personlig rådgivning, praktisk ergonomi, inredningsförslag, montering samt service och underhåll.

Vi har idag kompletterat våra tjänster med att till hösten 2010 tillhandahålla några av våra ”storsäljare” genom vår webshop. De produkter som finns i vår webshop är till för dig som vet vad du vill ha utan att behöva råd från oss. Exempel på webshopprodukter är tangentbord och styrdon som kan användas direkt utan rådgivning. Vi har också valt att i vår webshop sälja standardbord och standardstolar – också för dig som vet vad du vill ha.

Produkter som kräver personlig/kund anpassaning eller anpassning till inredningsmiljö eller där höga krav på hygien ställs lämnar vi gärna offert. Du är välkommen med dina frågor.

Tack vare vår inställning till service och personligt bemötande får vi bra och långvariga kundkontakter. Dessa kan vi upprätthålla tack vare våra arbetsrelaterade praktiska erfarenheter.